prowadzenie ksiąg handlowych zgodnie z ustawą na podstawie dowodów księgowych dostarczanych przez klienta, oraz dowodów wewnętrznych sporządzanych przez Biuro Finansowe NOVA na podstawie dodatkowych ewidencji,
sporządzanie deklaracji i rozliczeń w zakresie podatku dochodowego CIT oraz podatku od towarów i usług VAT,
prowadzenie ewidencji środków trwałych, wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji oraz ewidencji wyposażenia,
sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat,
okresowe opracowanie sprawozdań dla GUS i NBP,
zamknięcie ksiąg na koniec roku podatkowego oraz wykonanie wszystkich niezbędnych czynności związanych z zamknięciem księgi, w tym dokonanie inwentaryzacji należności (uzgodnienie sald) oraz sporządzenie sprawozdania finansowego, za dodatkowym wynagrodzeniem określonym w umowie,
sporządzanie rozliczeń rocznych,
bieżące udzielanie porad w zakresie przepisów prawa podatkowego,
reprezentowanie podatnika przed organami podatkowymi.